ضعف مدیریت مالی کشور
ضعف الإدارة المالية للدولة
تم ذكر ضعف إدارة الدولة في جميع الخطابات ، على سبيل المثال ، تم ذكر إيران خودرو وسايبا ، اللتين كانتا تتلقىان دعمًا ضخمًا منذ 50 عامًا ولكنهما لا تفعلان شيئًا. طبعا العنوان خاطئ لان ارتفاع اسعار السيارات هو تحليل المديرين الماليين وليس الادارة الاساسية والثقة فيهم هي نقطة الضعف الوحيدة للمديرين. لذا فإن ضعف الإدارة يعود إلى ضعف الإدارة المالية. المدراء الماليون هم منتجو سعر التكلفة الرسمي لزيادة الخسائر وزيادة الأسعار في نفس الوقت واستخدام الأساليب الفنية وتمرير رواتب فلكية للمديرين الرئيسيين لتحويلها حتى لا يعترضوا. وإذا أراد البرلمان أن يدخل ضعف المديرين ، فعليه التركيز على هؤلاء الأشخاص وأفعالهم ، لأن المديرين الرئيسيين غير مستقرين ، لكن المديرين الماليين لديهم هامش آمن ودائم ، وبالتالي سياسات الشركات والمؤسسات وحتى الوزارات والمنظمات والمؤسسات ذات المديرين الماليين. كما أشار القضاء ، فإن الدولة تدار باهظة الثمن ، مما يعني أن 45٪ من الميزانية مخصصة فقط للأجور الفلكية و 55٪ للشركات التي تنفق دون إشراف. إذا تم تعريف مشروع البناء أيضًا لتغطية تكاليف الاثنين. أي أن مشروع الحقوق الفلكية يتم دفعه بموجب أو إنشاء الشركة وإدارتها. لذلك ، فإن المديرين الماليين للحكومة هم في الحكومة أو الحكومة فوق الحكومة. لهذا السبب يُقترح أولاً وقبل كل شيء على الوزراء وكبار المديرين تغيير مديرهم المالي. وترك شخص آمن مأمون. تذهلهم Vala بوثيقة أو بالكشف عن قسائم رواتبهم. تمامًا مثل انتفاضة المختار ، التي حل فيها مختار محل جميع العملاء والحراس ، لكنه أكد أن المدير المالي هو أمين الصندوق السابق. في تاريخ إيران ، ثبت أن الحكومات تتغير وأن السوق مستقر. ويحدد السوق من سيصبح المدير. لذلك ، طالما أن المديرين الماليين مستقرين ، فمن الطبيعي أن يكون الوزراء والمديرون والقادة عنيدون ، بل إنهم يملكون القوة لعناد الرئيس! ما لم يبقوا بقوة القيادة. الحكومة أو الخزانة البيانات المالية دون الصفر! كان العامل الأهم هو استقالة الرؤساء التي أعدها المديرون الماليون في حين لم يتم ذلك. كانت النقطة الأولى التي ظهرت في حكومة موسوي هي إجبار رئيس الوزراء على الاستقالة من خلال تقديم بيان مالي فارغ وخزانة ، أمره الإمام الخميني بالبقاء. وبقية الرؤساء كذلك. في المئة يوم الأولى من الرئاسة هناك رئيس ، أولا إيران خودرو ، رغم تأكيد الرئيس ، قد قدمت بيانا ماليا بأن سعر التكلفة ثلاثة أضعاف السعر الحالي من أجل الحصول على أموال من الحكومة. ثانيًا ، وصلت الواردات البالغة 8 مليارات دولار إلى 10 مليارات دولار ومن المقرر أن تزيد أكثر من ذلك. وكل هذا يتم بالتجسس على القمح وبذور اللفت والأرز! فيما قال ممثل أورمية في مجلس النواب إن مزارعي القمح أفلسوا بسبب انخفاض سعر شراء القمح. وإذا اشتروا من الخارج بنفس سعر القمح الأجنبي ، فسيتم تشجيع كل من مزارعي القمح وبذور اللفت وسيستمر الاكتفاء الذاتي. لكنهم خدعوا الحكومة بقولهم إن الجفاف جعلهم يشترون 4 ملايين طن فقط من القمح بدلاً من 8 ملايين طن. وبينما كان القمح فاسدًا في الجمارك ، وبقي في أيدي مزارعي القمح ، قاموا على الفور بتخصيص مليار آخر حتى يستمر الدولار في الارتفاع والضغط على الناس. الرؤساء ساذجون حقًا ولا يمكنهم تخيل المديرين الماليين غادرون ومعادون للوطن.
د هیواد کمزوری مالي مدیریت
په ټولو ویناوو کې د هیواد د مدیریت ضعف یادونه کیږي، د بیلګې په توګه، د ایران خدرو او سایپا، چې له 50 کلونو راهیسې خورا لوی سبسایډي ترلاسه کوي، مګر هیڅ یې نه کوي. البته، دا پته غلطه ده ځکه چې د موټرو لوړه بیه د مالي مدیرانو تحلیل دی، نه د اصلي مدیریت، او په دوی باور د مدیرانو یوازینی ضعف دی. نو د مدیریت ضعف بیرته د مالي مدیریت ضعف ته ځي. CFOs د رسمي لګښت نرخ تولیدونکي دي چې په ورته وخت کې د زیانونو او نرخ لوړولو لپاره د تخنیکي میتودونو څخه کار اخلي او د اصلي مدیرانو لپاره ستورپوهنې معاشونه لیږدوي ترڅو دوی اعتراض ونه کړي. او که پارلمان غواړي چې د مدیرانو ضعف ته ننوځي، باید د دې خلکو او د دوی په کړنو کې زوم وکړي، ځکه چې اصلي مدیران بې ثباته دي، مګر مالي مدیران خوندي حاشیه لري او دایمي دي، نو له همدې امله د شرکتونو او بنسټونو پالیسي. او حتی وزارتونه او سازمانونه او ادارې د مالي مدیرانو سره. لکه څنګه چې قضایی ادارې اشاره کړې، هیواد ګران دی، پدې معنی چې د بودیجې 45٪ یوازې ستورپوهنې معاشونو ته او 55٪ هغه شرکتونو ته ځانګړي شوي چې بې څارنې مصرفوي. که یوه ساختماني پروژه هم تعریف شي چې د دواړو د لګښتونو پوښښ دی. دا دی، د ستورپوهنې حق پروژه د پیسو لاندې ورکول کیږي یا شرکت تاسیس او اداره کیږي. له همدې امله د دولت مالي مدیران په دولت کې دي یا د دولت څخه پورته دولت. له همدې امله وړاندیز کیږي چې لومړی باید ټول وزیران او لوړپوړي مدیران د مالیې رییس بدل کړي. او یو خوندي او د اعتماد وړ سړی پریږدي. ویلا دوی د سند یا د دوی د معاشونو افشا کولو سره حیرانوي. لکه د مختار پاڅون چې په کې مختار ټول استازي او ساتونکي بدل کړل، خو مالي مدير يې د پخواني خزانچي په توګه تاييد کړ. د ایران په تاریخ کې دا ثابته شوې چې حکومتونه بدلیږي او بازار باثباته وي. او بازار ټاکي چې څوک مدیر شي. نو تر هغه وخته چې مالي مديران باثباته وي، د وزيرانو، مديرانو او مشرانو لپاره دا عادي خبره ده، چې حتا د ولسمشر د غدر واک ولري! پرته لدې چې دوی د مشرتابه په زور پاتې شي. د حکومت یا خزانې مالي بیانات صفر فرعي! ترټولو مهم فکتور د ولسمشرانو استعفا وه، کوم چې د مالي مدیرانو لخوا چمتو شوی و، کله چې دا نه و. د موسوي په حکومت کې د راڅرګندېدو لومړی ټکی دا و چې لومړی وزیر د خالي مالي بیان او خزانې په وړاندې کولو سره استعفا ته اړ شو چې امام خمیني ورته د پاتې کیدو لارښوونه وکړه. او پاتې ولسمشران هم. د ولسمشرۍ په لومړیو سلو ورځو کې یو ولسمشر وي، لومړی د ایران خدرو د ولسمشر له ټینګار سره سره، مالي بیان وړاندې کړ چې له حکومت څخه د پیسو د ترلاسه کولو لپاره د لګښت بیه د اوسني نرخ درې برابره ده. دوهم، د ۸ میلیاردو ډالرو واردات ۱۰ میلیارد ډالرو ته رسېدلي او ټاکل شوې چې نوره هم زیات شي. او دا ټول د غنمو، وریجو او وریجو د جاسوسۍ په واسطه ترسره کیږي! په داسې حال کې چې په ولسي جرګه کې د ارميا استازې وويل چې د غنمو د پېرلو بيه ډېره ټيټه ده، د غنمو کروندګر له دې امله ديوالي شوي دي. او که دوی له بهر څخه د بهرنیو غنمو په څیر په ورته بیه پیرود وکړي، د غنمو او ریپسی کروندګر به وهڅول شي او په ځان بسیا به دوام ومومي. خو دوی په دې خبره حکومت غولولی چې وچکالۍ د ۸ میلیونو ټنو پر ځای یوازې ۴ میلیونه ټنه غنم پېرلي دي. په داسې حال کې چې غنم په ګمرکونو کې خراب شوي او د غنمو د کروندګرو په لاس کې پاتې دي، دوی سمدلاسه بل ملیارد ډالر ځانګړي کړل ترڅو ډالر لوړ شي او په خلکو فشار راوړي. ولسمشران واقعاً بې ادبه دي او د مالي مدیرانو دومره خیانت او ملي ضد تصور نشي کولای
دائره المعارف ماهین